League of Legends

League of Legends często określana jest skrótem LoL. Została wydana 27 października 2009 roku. Jednak już 15 lipca 2013 r. gra otrzymała tytuł pełnoprawnego sportu w Stanach Zjednoczonych. Jest to pierwsza gra komputerowa z gatunku multiplayer online, która traktowana jest jako sport. Zatem gracze mogą zarabiać na grze.

League of Legends – o historii słów kilka.

Reżyserem gry LoL jest Tom Cadwell. Powstała na bazie modyfikacji Defence of the Ancients. Została ona opracowana przez Riot Games. Na samym początku była wydana tylko dla systemu Windows. Potem została stworzona wersja multiplayer, a dystrybucja stała się cyfrowa. Aby móc w nią grać nie trzeba mieć wysoce zaawansowanego sprzętu. Wystarczy tylko procesor 2 Gh oraz 8 GB wolnego miejsca.

Turnieje League of Legends

Mistrzostwa świata pierwszego sezonu odbyły się w 2011 roku podczas szwedzkiego turnieju Dreamhack. Pula nagród wynosiła 100 tys. USD. Profesjonalny turniej esport rozgrywany jest nieprzerwanie od 2011 roku. Za każdym razem organizuje go Riot Games. Drużyny walczą o puchar, który waży 32 kg i nazywa się Pucharem Przywoływacza. W pierwszym turnieju wzięło udział 8 drużyn, które zostały wyłonione w eliminacjach azjatyckich, północno- amerykańskich i europejskich. Już w następnym sezonie pula nagród oraz pieniądze na organizację wynosiły aż 5 milionów dolarów. W trzecim sezonie startowało 14 zespołów, gdzie wygrała koreańska drużyna. Kolejne sezony cieszą się coraz większą popularnością i zdobywają coraz większą publiczność, dla której to równie świetna rozrywka, jak dla graczy.

League of Legends to gra, która łączy w sobie elementy RTS i RPG. Pokochało tą gre miliony graczy na całym świecie. Stworzona została profesjonalna liga League of Legends, w ramach, której rozgrywane są kwalifikacje regionalne do mistrzostw świata. Spośród sześciu regionów wybierana jest reprezentacja 14 najlepszych graczy, którzy stają do potyczki w mistrzostwach. Jest to jedyna z nielicznych gier multiplayer, która uznawana jest za esport.

Fabuła League of Legends

Fabuła League of Legends opiera się na przemierzaniu fantastycznego świata i walce z groźnymi przeciwnikami. W każdej rozgrywce przeciwko sobie staje 5 graczy, którzy chcą w jak najkrótszym czasie przemierzyć mapę. Jednak warto zwrócić uwagę na dużą różnicę w stosunku do innych gier. Otóż League of Legends to tzw. uniwersum, zatem fantastyczny świat jest tłem dla rozgrywki.

Mistrzostwa Świata w League of Legends – wspaniała rozrywka dla graczy i publiczności

Mistrzostwa Świata organizowane są nieprzerwanie od 2011 roku. Pierwszy turniej wygrała drużyna Fnatic, która otrzymała nagrodę 50 tys. dolarów. Drugi sezon został rozegrany w 2012 roku i wygrał go zespół z Tajwanu zdobywając nagrodę główną, która wynosiła milion dolarów. Sezon trzeci obejrzało aż 32 miliony osób, co stanowi absolutny rekord dla tego typu zawodów. Wygrała go koreańska drużyna Sk Telecom T1. Sezon czwarty zaczął się na Tajwanie, a zakończył w Singapurze. Wygrał koreański zespół Samsung White. Dwa ostatnie tytuły mistrzów świata ponownie zdobyłą drużyna Sk Telecom T1, która staje się dominatorem w tego typu rozgrywkach.

Zbigniew Boniek nie dobrze

Zbigniew Boniek, zawsze chwaliłem ale będąc uczciwym nie można pominąć strzału jak Gołota, poniżej passa.

Każdy kto był na mistrzostwach świata w choć by LoL, (league of legends) wie że to super sport, w który gra najwięcej młodych ludzi na świecie, takie gry wymagają super strategi i refleksu, szybkiego dobrego myślenia i w ogóle to nie jakieś jak Pan Zbigniew Boniek wymyślił ///

Wiem że to mądry człowiek i pewnie zapozna temat i przeprosi, chyba że to takie zwalczanie największej konkurencji … przez obrażanie innych, poniżej pasa Zbigniew Boniek.

Zawodowi gracze w gry są bardziej popularni, niż piłkarze, biorąc pod uwagę młode pokolenie i pewnie tego się obawia Pan Zbigniew, walczy jak może o swój sport. Niestety albo stety , albo staty 🙂 . Sorry za zakłócenia, wracam do tematu, zawodowi gracze i inni nie są gorsi od zawodowych graczy w gałę. (czyli w piłkę nożną).

Liga Legend jest niesamowita kto spróbował ten już nie wyjdzie, heh, taki żarcik.

Po prostu fajna rozrywka na kanapie. Nie każdy musi lubić spędzać czas na stadionie. A jak ktoś lubi pograć w gry przy kominku to nie musi być gorszy, ale może, heh. żart.

Trochę nas obraził ale oczywiście nie ma co w sobie nerwów dusić. I nie można przestać Pana Zbigniewa lubić 😉

Kamil Stoch nie jest najlepszym sportowcem 2017 roku

Kamil Stoch najlepszym sportowcem roku ? :).

Najpopularniejszym sportem na świecie jest piłka nożna, w każdym mieście jest boisko, w wielu miastach są dobre zespoły i chyba nie ma chłopaka w Polsce który by nie grał w piłkę.

Wybranie Kamil Stoch to oszustwo, publicznym mediom brakuje oglądalności a Roberta Lewandowskiego na co dzień nie mogą pokazywać, to sposób by choć przez zimę pokazywać skoki i ściągnąć ludzi przed telewizory, od których się masowo odwracają na rzecz choćby internetu.

Robert Lewandowski jest najpopularniejszym i najlepszym sportowcem a nie Kamil Stoch. Telewizja publiczna to ściema 🙂

Mimo tego że mamy teraz wielu skoczków a nie jednego Adama Małysza. Wydaje mi się że skoki narciarskie nie mają takiej popularności jak kiedyś gdy skakał mistrz.

Robert Lewandowski przebija wszystkich każdego, roku grając na wysokim poziomie. W momencie kiedy telewizja publiczna chce zwiększać haracz za abonament telewizyjny, biorąc nawet od tych którzy nie oglądają telewizji. (np. Ja) . Niemcy zaczynają transmitować mecze Bayern Monachium na Facebook live, za darmo. Zwiększając oglądalność na cały świat bez ograniczeń.

Nadchodzą czasy kiedy to telewizje powinny się prosić by je oglądano za damo. Pieniądze powinni zarabiać z reklam, a nie pod pretekstem misji jedynie słusznej, telewizja publiczna wyciąga z budżetu pieniądze na siłę. Wyciąga pieniądze od wszystkich nawet tych co nie oglądają, polska …

Robert Lewandowski

Boniek czy Lewandowski ? najlepszy

Kto lepszy Robert Lewandowski czy Zbigniew Boniek ?

Często czytam lub słyszę jak próbuje się oboje panów pytać o to kto najlepszy, czasami śmieszny pomidor lub uśmiech 🙂 Bez sensu stawić piłkarzy jako najlepszych wszech czasów, czasy są rożne i nieporównywalne, Zbigniew Boniek był mistrzem w piłkę kiedyś teraz jest zdecydowanie MISTRZEM dobrego, uczciwego zarządzania, ze szczerymi chęciami na lepsze dla polskiej piłki, a Robert Lewandowski jest teraz najlepszym piłkarzem naszym i trochę moda.

Kiedyś był Zbigniew najlepszy teraz jest Robert.

Who better Robert Lewandowski or Zbigniew Boniek ?

I often read or hear how both men try to ask who is the best, sometimes funny tomato or smile 🙂 No sense to put the players as the best of all time, times are different and incomparable, Zbigniew Boniek was the champion of the ball sometime now is definitely a good champion, honest management, with sincere intentions for the better for the Polish ball, and Robert Lewandowski is now our best football player and a little fashion.

Once was Zbigniew the best is now Robert.

2016 World Championship League of Legends

league-of-legends-world-championship-2016
league-of-legends-world-championship-2016

League of Legends World Championship 2016 at the Staples Center in Los Angeles, California. I to tyle po angielsku 🙂 Troszkę lepiej skończyłem w tym roku sezon ale to tylko albo aż złoto, może innym razem zagram o nagrodę główną 😉 Jak ktoś jeszcze nie próbował League of Legends to polecam super rozrywkę by się rozerwać lub kogoś, gra darmowa z możliwością kupna super ubranek od Pierre Cardin, ale ubranka nie walczą i to nie ma znaczenia w rozgrywce to tylko wygląd. Lubicie sport i zarazem siedzenie przy kompie ? spróbujcie Esport.

LoL 😉

„Bogowie którzy szukają wyznawców, to są słabi bogowie” – Illokay

„The gods who are looking for believers, they are weak gods” – Illokay
.

.


.

09/03/2018. – Gra dzięki której można stać się milionerem. Oczywiście nie da się zrobić tego szybko. Przed tym jak wystartujemy w League of Legends World Championship. Czekają nas lata ciężkich bitew i żmudne długie poznawanie umiejętności wszystkich postaci. Do około średniego poziomu wystarczy nam średni komputer. Jednak by osiągnąć wysoki poziom potrzeba dobry komputer i super internet. Ja gdy zmieniałem kompa na nowego to od razu wskoczyłem ligę wyżej i łatwiej mi się grało. Mimo wszystko gra nie jest bardzo wymagająca i większość komputerów na wysokich detalach da bez problemów radę. Do boju !

Legia wygrała z Real; 3 – 3

Legia i remis z Królewskimi. Większość opinii jest pod wrażeniem wyniku 3 – 3. Nie wiem czy oni nie wiedzą, czy tylko udają ? Remis był z dwóch powodów zaplanowany. Tak mi się wydaje dowodów nie mam, ale jak coś to załatwię filmy z obrad decydowania o wynikach wielkiej piłki 🙂 (żarcik).

bwin-real-madryt
bwin-real-madryt

Pierwszy powód by utrzeć nosa tym debilom kibolom co idą na stadion się bić jak w erze kamienia łupanego, zamiast np. próbować MMA, boks, cokolwiek, a z takich bijatyk to głowa popękana i nie rzadko problemy z policją, do tego jeszcze moralny kac bo to niezbyt fajne być się w miejscu nie przeznaczonym do tego, niektórzy robią sobie ustawki i luz to jest fajne, jakieś zasady po ludzi tyle samo itp. i najważniejsze brak postronnych osób.

Wracając do tematu, teraz sobie myślą kibole przez których są kary, że na następnym takim meczu za pięć lat chcieli by być 🙂 może nawet Legia wygrać, serio 😉

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Drugi powód to piłkarski poker 🙂 dla tego może wygrać Legia nawet, przez wiele lat klub królewskich piłkarzy sponsorowała firma bukmacherska BWIN (pamiętacie napisy na koszulkach i nie tylko ?) wiem w polsce to temat tabu ale legalne granie jest dobre bo jest pod kontrolą, ludzie są dorośli i nie jestem za dbaniem o mnie nakazując mi coś przez polityków, tak jak w tym przypadku chcą mnie ostrzec i niby grać w polsce nie można 🙂 ale w internecie kasa lata z Emiratów przez Gibraltar do np. Madryt czy Berlin do też np. Polski i odwrotnie, problem dotyczy też pokera itp. ale na maszynach można przegrać całe życie i luz Polska 🙂

Piłkarze takiej klasy jak Real Madryt, gdyby chcieli wygrali by z naszymi nawet po pół nocnej imprezie przed meczem 😉
.


.

Pokój na świecie – World peace

Pokój na świecie. Czy jest możliwe zawarcie porozumienia ze wszystkimi krajami, tak by się nawzajem nie atakować ? to chyba pytanie retoryczne inaczej już tak by większość przegłosowała, a może to już mniejszość chce pokoju na świecie.

Długo już wojen nie było, oczy wiście chciał bym by już ich nie było ale różnie może się skończyć 🙂 jakieś małe wojenki czy zaczepki trwają cały czas nieustaniie.

(widzicie te dwa błędy ortograficzne ?:))

W związku z moją zaawansowaną nauką angielskiego, będę czasami coś pisał w tym języku by się oswoić 😉

 

World peace is possible ?

I think so 🙂

Help Each Other & Love Each Other. Never Stop Sharing

.

Football is all about #RESPECT ● Fairplay and Emotions

 

Artur Szpilka v Tomasz Adamek

Już jutro długo oczekiwana walka bokserska między Tomasz Adamek a Artur Szpilka. Szpilka v Zimnoch nie doszło do skutku ale jutro mamy ucztę która może się różnie skończyć.

Tomasz Adamek
Tomasz Adamek

Tomasz Adamek trochę mnie zagrzał z tymi wyborami w których chciał być Europosłem. Nikomu nic nie żałuję ale trzeba umieć się zachować. To była decyzja typowo zarobkowa. Ma ludzi od wszystkiego on tylko jest twarzą, marionetka radia maryja która to finansuje. (Oczywiście lepsze to niż komuś dziesione zrobić, ale to też jak taka moralna dziesiona na samym sobie.) Dla polityków i kleru to był skok na kibiców i ludzi co podziwiają Tomasza. Ale oni podziwiają go jako sportowca a nie jakąś pierdołę polityczną.

Oczywiście mogą być sportowcy politykami. Przykład podobnej posady to obecny prezes PZPN Zbigniew Boniek. Choć to trochę inna bajka bo on nie robi tego dla kasy ale z pasji. Można robić coś dla kasy i robić to dobrze. Niestety po obejrzeniu filmów przedwyborczych głównie z Radio Maryja ręce opadają. Inni nie lepsi. Np. Jędrzejczak i Żurawski.

Wracając do Tomasza religia też mnie u niego ciekawi że tak się dał temu opanować że co chwile musi to podkreślać. Wszystko spoko ale z umiarem. Mimo tych małych z mojej strony minusów to TOmasz Adamek ma większe szanse by wygrać. Choć Artur Szpilka też jest ciekawą postacią i podoba mi się ofensywny styl walki tego pięściarza. Jak dla mnie to minimalnie większe szanse ma Tomasz Adamek ale Szpilka też może wygrać bo to waga ciężka, trochę loteria i jeden cios może zadecydować.

Artur Szpilka
Artur Szpilka

Niestety walki nie zobaczymy za darmo w dniu premiery (oficjalnie) bo jest w płatnym systemie który wchodzi na nasz rynek i ciekawe jak będzie się rozwijał, w USA jest to popularne rozwiązanie ale tam to wiadomo 🙂 Gdzieś w necie to wyszperam albo dzień później na YouTube zobaczę, dzięki wielki Internecie że dajesz mi dostęp prawie do wszystkiego z poziomu fotela pokojowego, wiedza nie powinna być płata a rozrywka różnie jak kto chce 🙂

 

Konferencja trochę na wesoło 🙂 na gali będą też ciekawe inne pojedynki np. Dawid Kostecki v Andrzej Sołdra i inni.

.

Tomasz Adamek dostał trochę więcej minusów w tekście, ale spoko mistrzu nie skreślam po jednym będzie bo musiał bym wszystkich ludzi skreślić 😉

.


.

09.11.2140 – Widziałem urywki na YouTube i taka sobie walka, miał racje Artur jak mówił że to już nie ten sam co wcześniej Tomasz Adamek, MISTRZU byłeś wielki i za to dzięki, nawet najwięksi kiedyś muszą przegrać, z nowymi młodszymi z technologicznie lepszymi uwarunkowaniami do przeżycia w dżungli 🙂

Artur Szpilka - Mistrz
Artur Szpilka – Mistrz

Tomasz Adamek pls. nie idź już w stronę partii Ziobro, jeden z pomysłów tego byłego ministra sprawiedliwości to cytuje „Trzy razy 25 lat. za posiadanie 25 lat, palenie marihuany 25 lat!, handel 25 lat.” czy to jest normalne ? … czy to kara adekwatna do czynu ? za zabójstwo ludzie siedzą krócej, czy to normalny człowiek który traktuje np. jakiegoś chłopaka co sobie zapalił jak mordercę ?… w myśl zasady jak najwięcej miejsc pracy policji, sądownictwie, więziennictwie, poczcie, biurokracji, itp. zamykać byle kogo za byle co tylko kto za to płaci ? Celem poprawa wykrywalności przestępstw w układzie też Prawo i Sprawiedliwość … rozumiem za coś złego ale za palenie lekarstwa gdy trucizna w sklepie, takie cuda tylko w komunie, ludzie więżący w cuda.

A ostatnio widać po przypadkowej awanturze w samolocie gdzie żony wzorów politycznych i moralnych się bawią, z własną wódą w drugiej klasie a kasę dostały za biznes klasę, myślę że większość polityków to wykorzystuje i większość ludzi by tak zrobiła no może bez tej własnej wódy w samolocie 🙂 a może i z wódą lub czymś lepszym jak pomyślę o niektórych :), nie wiem czy tak dalej jest ale posłowie mają pożyczki bez procentu czy jakoś tak, wystarczy wziąć jak najwięcej i wpłacić na lokatę 🙂 myślę że gdyby jakoś obiektywnie i uczciwie ocenić, kto najwięcej bezprawnie lub w zgodzie z prawem zrobionym pod siebie zakosił ze skarbca państwa, na koszt publiczny byliby to politycy, i długo długo nikt 🙂 jednak by to jakoś optymistycznie zakończyć widzę że się wszystko zmienia, i chyba powoli do przodu  a czasami niestety trochę w tył.

Delikatnie odbiegłem od tematu, rodzi się nowy MISTRZ boksu a stary powoli odchodzi do historii, mimo wszystko Tomasz spoko gość, Szpilka Cię pokonał ale jeszcze nie doszedł tam gdzie Ty byłeś, może mu się to uda nie mówię że nie, zobaczymy.

.

Dawid Cameron o Polakach

„Dawid Cameron o polskich pracownikach: To była wielka pomyłka. Przez imigrantów z Polski nie chce rozszerzenia UE”.

„Polacy chyba nieźle zaszkodzili sąsiadom z Europy Wschodniej. Którzy wciąż marzą o członkostwie w Unii Europejskiej. Blisko spełnienia warunków Brukseli są już co prawda Serbia i Albania. Ale zgodę na ich akcesję będą musieli podjąć jednomyślnie wszyscy członkowie UE. A premier Wielkiej Brytanii właśnie zapowiada, że nie zawaha się skorzystać z prawa weta, by nie doprowadzić do kolejnego „wielkiego błędu” jakim było już otwarcie granic dla Polaków, co doprowadziło do „masowej migracji” ze Wschodu.”

Stonehenge, England
Stonehenge, England

„David Cameron dał do zrozumienia. Że nawet jeśli Wielka Brytania zgodzi się na przyjęcie do grona państw UE część tych kandydatów. Na pewno ulec wydłużeniu będą musiały okresy przejściowe. Po których ich obywatele będą mieli szansę na korzystanie z pełni praw związanych z obecnością w Unii. Wszystko właśnie ze względu na to, co spotkało Wielką Brytanię. Gdy pozwolono tam szukać pracy Polakom. Zdaniem Camerona, trzeba dziś zrobić wszystko, by zatrzymać wreszcie „masową migrację” ze Wschodu.” cytaty z natemat.pl.

Nasz były premier Donald Tusk też wyjechał na saksy tylko do Brukseli. Podobno robotę dostał bo zgodził się między innymi na zaostrzenie prawa dla imigrantów w Wielka Brytania. Dla niego to przyjemne z pożytecznym bo zarobi trochę Euro i Polaków zniechęci do wyjazdu na wyspy gdzie chętnie rodzą dzieci a co jest bolączką naszych rządzących. Którzy zrobili idiotyczny plan emerytalny i podatkowy.

Oczywiście dla nich spoko jakoś się wykręcą. Ale w kraju gdzie co rok jest mniej ludzi o przynajmniej 100.000 system emerytalny powinien być tak skonstruowany by każdy odkładał na siebie. Bo będzie nas coraz mniej i garstka młodych nie utrzyma milionów na państwowych posadach oraz ludzi starszych.
Nie ma co liczyć że te barany się zreflektują czy ktoś za to odpowie. Zrobią nam emeryturę od 84 roku życia i wszystko, tylko kto tu jeszcze zostanie w Polsce ?

Nie ma się co dziwić że ludzie masowo wyjeżdżają np. do Anglii tam życie na poziomie nawet jak się nie pracuje, a u nas można pracować i nic nie mieć. Wszystko i jeszcze więcej w podatkach zabiorą człowiekowi. W Szkocji nie płaci się za wodę o czym ostatnio głośno bo chcą w końcu pobierać od nich za to opłaty. Ale wyobrażacie sobie by do 2014 roku w POLsce była darmowa woda ? dwa różne światy jak niebo i piekło.

Londyn
Londyn

Od Dawida Camerona można usłyszeć logiczne powody obaw o swój kraj. I ludzi którzy stworzyli sobie przyjemne państwo w którym się dobrze żyje prawie każdemu. Rynek pracy na wyspach nie jest z gumy, dodatkowe parę milionów Polaków i  inne narodowości musi się źle skończyć dla jakości życia wszystkich ludzi w Wielka Brytania. A zwłaszcza Angoli którzy poczują różnicę. Bo dla imigrantów to będzie jak wygrana na loterii ale też w nieskończoność to nie będzie trwało.

Polscy dziennikarze i politycy często wypowiadają się że Wielka Brytania więcej otrzymuje z imigrantów niż im daje. Ale spójrzcie hipokryci ile Polska zabiera swoim obywatelom a ile daje ??

Gdyby każdy człowiek na świecie mógł mieszkać i pracować w Wielka Brytania to wyjechało by tam ze 100 milionów ludzi od razu. Angole reagują wcześniej bo myślą mądrze o przyszłości, a nie tylko o tym co teraz jak u nas w Kraju ,,, Anglia przypomina mi trochę Chicago, jeżeli do Wielka Brytania będzie chciało wyjechać następne parę milionów Polaków i innych to nie wiadomo czy nie wprowadzą wiz albo wyjdą z UE, bo Im jako mocarstwu i tak będzie spoko a nawet lepiej samemu, bez idiotów, którzy mieczem wojują i od miecza zginą.

Lub jeżeli nie martwią się o przyszłość to muszą być pewni że jest bardzo prawdopodobne iż ona ich spotka szybciej niż im się wydaje, np. Greccy politycy.

Wiedzieli co się stanie ale do ostatniej chwili doili państwo i oszukiwali finansowo UE, przypomina mi to polskich polityków. Wiedzą że system emerytalny zły ale puki jedzie to niech jedzie. Jak padnie to padnie na razie ukrywają prawdziwy dług publiczny i jest dla nich dobrze. „Myślmy o wszystkich ludziach na ziemi i zróbmy świat spoko dla każdego, stać ludzkość na to, będzie przyjemniej, tolerancja, fausz i kłamstwo exit = good blue planet.

Już niedługo wybory samorządowe i wszędzie pełno plakatów, pięknie na nich wyglądacie, ale może jakimś przeźroczystym drukiem na dole portretu choć parę punktów, waszego programu poprawy życia mieszkańców np. Zawiercia ? bo tak to wybory Miss i Mistera miasta głównie w oparciu zdjęcia typu do dowodu, może jakaś debata w O.S.I.R ze wszystkimi kandydatami albo w innym miejscu bo jest w śród kandydatów człowiek z O.S.I.R, wiem że mogę się sam interesować ale chodzi mi o to że wolał bym program niż wasze piękne zdjęcia 🙂

Program mi po to by wam przypomnieć o niedotrzymanym słowie, lub wybrać człowieka który ma wizję podobną do mojej 🙂 być może po to by pochwalić wykonanie przedwyborczych obietnic.

Ostatnio mój nowopoznany znajomy który coś tam czytał na blogu mówi mi, lubisz sobie ponarzekać 🙂 tutaj jest miejsce na mój hejt oraz podziw na życie i wszystko co mnie ciekawi, denerwuje, inspiruje itp. itd. jednak z narzekaniem u mnie jest tak że jak sobie  tutaj popiszę to mi przechodzi i na co dzień zostaje sama radość 🙂 lub nawet nie jestem jakoś smutny gdy piszę, bo to wynika czasami z moich obserwacji świata a nie z doświadczeń osobistych.

.

.
Twitch Stream – Życie to nie gra a gra to nie życie, czasami bywa tak że życie jest grą lub żyje się by grać, ja często nie gram ale jeżeli się zdarzy to może pod spodem pojawić się obraz z rozgrywki, na żywo 😉

.
https://www.twitch.tv/dawidrealblogeu

.

„Jeśli tra­cisz pieniądze, nic nie tra­cisz. Jeśli tra­cisz zdro­wie, coś tra­cisz. Jeśli tra­cisz spokój, tra­cisz wszystko.”  – Bruce Lee 😉

.

Reprezentacja Polski

Reprezentacja Polski, dziwiło mnie trochę jak niektóre media informowały o meczu z San Marino, ale nie wspominały o amatorskim charakterze drużyny z która zagra nasza Reprezentacja. Może z braku czasu nie wnikam, dziwnie to trochę brzmiało jakby wynik był niepewny, wiadomo że z naszymi piłkarzami wszystko jest możliwe 🙂 ale gdyby przegrali ten mecz to już byłaby masakra.

Czytaj dalej „Reprezentacja Polski”