THC

THC czyli Marihuana, chyba w końcu zostanie przeprowadzona depenalizacja tej przyprawy Holandii. Takie słuchy mnie dochodzą :). Oczywiście to jedyna słuszna droga, by się rozwijać i nie przejmować pierdołami. ” Z byt pozytywna dla tego zakazana” ^ ^, Następnie nie mówi się o karaniu za posiadanie twardych narkotyków takich jak np. Alkohol. Czyli twarde legalne a słabe zakazane, spoko pomysł na zabijanie społeczeństwa.

„Koleżka był dentystą bo skończył długie studia
Poczciwy i uczynny, chociaż dorastał w kłótniach
Nie był bogaty z domu, przy domu była studnia
W tym domu atmosfera na co dzień była brudna
Pracował w gabinecie europejskiej sieciówki
Kanały, aparaty, próchnica i licówki
Miał dziecko z własną żoną co znał ją z podstawówki
W porządku była też i nie bała się harówki
On dobry był chłopina i kochał zwierzęta
Do schronisk porozwoził prezenty im na święta
Taka poczciwina, generalnie uśmiechnięta
I choć byś bardzo chciał, to nie powiesz o nim pętak
Nie pił w ogóle nic, raz na rok zajarał skręta
Pech chciał, psy w ten dzień trafiły delikwenta
Siedzi pod celą teraz, co dobrze zapamięta
Pierwsza zwrotka specjalnie dla eksprezydenta”

THC

„Nie martwię się życiem, bo i tak dopadnie mnie
Póki mogę się cieszę, jak będzie źle, będzie źle
Wiem, że bliscy odchodzą i czerstwiejemy jak chleb
Najbardziej chce żebyś miał własny łeb
Chce THC z konopi – nie syntetycznej kopi


To po tym tworzę zwrotki – ty przy mnie palisz wrotki
Chce THC..

Pan władza zagląda do spodni, pewnie spodziewa się roślin
Chcą zabrać mnie na komisariat ja się pytam czy jesteśmy dorośli?
Tak dużo osób to jara, że ciężko jest zrobić im pościg
Jakby każdy wyciągnął gibona, to złapać nas w sumie nie ma możliwości
Jeśli tylko czujecie się wolni, zmieńcie słowo dillera na rolni
Bo chce jarać tutaj i nie wyjeżdżać z Polski”

Piorun, błysk, deszcz i zimno jest


Ulica w domu zmarłych, na niej ty
Ogarnia cię dreszcz
Wiem, boisz się, to jest szok
Twój mózg szaleje gdy słyszy nasz głos
Wołamy cię: chodź póki czas!
Tylko ty jako nekroskop możesz pomóc nam!
Czekaliśmy na ciebie dzień za dniem i rok po roku,
Wreszcie tu jesteś, przyspiesz kroku i chodź,
Bo już dawno nasze mózgi wypełnione są Marią!
Jeszcze jedna chwila i się rozwalą
I wyleje się to, co tak długo w nich wzbierało!

Mars – planeta – Elon Musk

Może już niedługo wyprawa na Marsa. Kto ma ochotę polecieć w kosmos ? 🙂

Mars jest czwartą planetą w Układzie Słonecznym, jest widoczny z ziemi gołym okiem. Dlatego znany był już w starożytności. Wyróżnia się rdzawym zabarwieniem, dlatego często nazywany jest Czerwoną Planetą. Mars od zawsze fascynował ludzi, a dowodem tego mogą liczne komiksy, filmy, bajki i gry gdzie Ziemię atakują przybysze z Marsa.

Wielu ludzi wierzyło, ze na Marsie istnieje życie i mimo, że lądowniki i sondy pokazały, że na powierzchni Marsa nie ma życia. ( Przynajmniej złożonego ) wciąż wiele osób wierzy, że pod powierzchnią lodowych biegunów, istnieją chociażby prymitywne formy życia. Średnica planety to 6786 km zatem jest prawie 2 razy mniejsza od Ziemi. Co czyni ją jedną z najmniejszych planet Układu Słonecznego większą tylko od Merkurego. Swoją rdzawą barwę zawdzięcza temu, że na jego powierzchni znajduje się dużo żelaza.

Mars podobnie jak Merkury, Wenus i Ziemia należy do planet skalistych Układu Słonecznego. Na jego powierzchni znajdują się wulkany w tym największy wulkan w Układzie Słonecznym nazwany Olympus Mons. Który ukształtował się w wyniku powolnego i długotrwałego wycieku lawy ma on ponad 27 km wysokości.

Obecnie wszystkie wulkany uważa się za wygasłe, ale są głosy, że jeszcze kiedyś wulkany być może staną się aktywne. Mars jest najbardziej podobną planetą do Ziemi w Układzie Słonecznym. Występują tu pory roku ( które najbardziej zaszokowały naukowców), atmosfera. A w przeszłości istniała tu woda teraz najprawdopodobniej ukryta pod powierzchnią. Naukowców jak już wspominałem najbardziej zdumiało występowanie pór roku na Marsie. W okresie zimowym można zaobserwować przybywanie lodu na biegunach. Natomiast w okresie letnim lodu z czap biegunowych wyraźnie ubywa.

Zmiany pór roku powodują na planecie m. in. burze piaskowe. Obrót Marsa wokół własnej osi także jest podobny do ziemskiego i wynosi 24h i około 37 min. Jednak już obrót wokół Słońca jest znacznie dłuższy i wynosi około 687 dni. Powierzchnia Marsa nie przypomina ziemskiej bardziej jest podobna do powierzchni naszego Księżyca jest jałowa i pokryta licznymi kraterami podobnie jak nasz Księżyc oprócz kraterów występują tu także wyschnięte kanały co oznacza, że na Marsie była kiedyś woda, która według naukowców mogła przyczynić się do powstania na młodym Marsie prymitywnych form życia. Które być może do dnia dzisiejszego przetrwało w lodowych czapach biegunowych.

Atmosfera Marsa składa się z dwutlenku węgla ( około 95% ) i azotu ( około 3% ). Są tam także śladowe ilości argonu. Tlenu i pary wodnej nie jest to zatem środowisko przyjazne człowiekowi. Mars ma dwa małe Księżyce, które krążą dość blisko planety.

Naturalnym satelitom nadano nazwę Deimos ( około 12km ) i Fhobos ( około 22km ). Zatem są to bardzo małe obiekty mniejsze nawet od niektórych asteroid. Według naukowców za około 30 milionów lat Fhobos uderzy w Marsa, ponieważ ten nieustanie przyciąga Księżyc do siebie.

Księżyce są tak małe, że nie mają nawet kształtu kuli, ich grawitacja jest zbyt słaba. Aby mogła je tak ukształtować sądzi się, że są to planetoidy przechwycone przez Marsa z pasa planetoid znajdującego się między Marsem a Jowiszem jednak są nazwane Księżycami, gdyż odpowiadają ogólnej definicji i spełniają wszystkie kryteria.

Mars jest najbardziej zbadaną przez człowieka planetą na jego gruncie znajdują się już lądowniki. Badające jego powierzchnię oraz sondy monitorujące go z góry.

Mars niewątpliwe fascynuje i będzie fascynował naukowców po wielkim rozczarowaniu jakim była planeta Wenus gdzie naukowcy spekulowali istnienie lasów wód a nawet bardziej złożonych form życia. Mars pozostaje ostatnią skalista planetą w naszym Układzie Słonecznym gdzie może być chociażby prymitywne życie.

Za Marsem nie ma już więcej planeta skalistych dalej krążą już tylko gazowe olbrzymy z bardzo nieprzyjaznymi warunkami, gdzie ciężko byłoby przetrwać jakiejkolwiek formie życia. Ale z drugiej strony nie jest powiedziane, że obce formy życia muszą posiadać warunki takie jak ziemskie może są to zupełnie inne organizmy potrzebujące zupełnie innych pierwiastków. Aby przetrwać może to my jesteśmy wyjątkami może dla innych form życia np. woda jest zabójcza w kosmosie wszystko jest możliwe.

Gazowe olbrzymy nie budzą specjalnych nadziei na jakiekolwiek formy życia inaczej jest z ich Księżycami. Niektóre z nich fascynują naukowców jednym z takich księżyców jest Europa gdzie naukowcy pod lodową powierzchnia spodziewają się znaleźć ogromny ocean. Ale to nie jedyny Księżyc budzący nadzieje są jeszcze np. Enceladus, Tytan czy Callisto.

Nawet jeśli ludzie nie znaleźli na Marsie tego czego się spodziewali to nie porzucili wielkich planów co do Marsa.

Mars ma być pierwszą planetą gdzie ludzie wylądują osobiście i zarazem drugim obiektem w kosmosie gdzie człowiek postawi stopę. Na tym jednak plany się nie kończą mówi się dużo o kolonizacji Marsa. Człowiek stanął na Księżycu w 1969 roku i był to pierwszy krok człowieka w kosmosie i zarazem jak do tej pory ostatni przy obecnym rozwoju technologii czas zrobić drugi krok, a w przyszłości cały maraton po kosmosie.

Potęga podświadomości

Potęga podświadomości. Długo nie pisałem nic osobistego, czuje że trzeba zapisać kartkę do mojego internetowego pamiętnika. Po to by kiedyś sobie to przypomnieć, jaki kiedyś byłem. Ostatnio czytałem parę swoich wpisów z prawie dekady temu, ciekawe doświadczenie i emocje. Prawie całkowicie tego nie pamiętałem co pisałem, gdyby nie blog chyba nigdy nie dowiedział bym się co kiedyś dokładnie mówiłem.

Ostatnio dużo zmian w moim życiu, jak zwykle co jakiś czas się zdarza, jedna bardzo zła decyzja o której zapomnieć nie mogę. I będę pamiętać zawsze. I wiele szczęścia w innych dziedzinach, może nie tylko szczęście bo staram się przykładać do wszystkiego. Ale w jakimś stopniu czuje że mam fart.

Powracam do książki którą przeczytałem przynajmniej dwie dekady temu, jedna z niewielu książek które przeczytałem w tym okresie. W młodości trochę się buntowałem i nie chciałem czytać, uczyć się itp. Za to na starość mam ochotę wielką. Do tego książka Wredni Ludzie i nagle zacząłem więcej rozumieć ich zachowania, więcej rozumieć siebie. Dla mnie książki najważniejsze w życiu.

Wracam do lektury po latach, bo pewnie tak jak z moim pisaniem nie wszystko pamiętam z przeszłości. Tak z książką coś sobie przypomnę, odkryję na nowo.

Bardzo polecam każdemu.

Potęga podświadomości to jeden z najlepszych i najskuteczniejszych poradników, jakie kiedykolwiek napisano. Ta książka pomogła milionom ludzi na całym świecie osiągnąć upragnione cele jedynie dzięki zmianie sposobu myślenia. Teraz do rąk czytelników trafia nowe wydanie uzupełnione komentarzami z nigdy nie publikowanych prac Autora.

Rewolucyjne techniki doktora Murphyego opierają się na sprawdzonej zasadzie. Jeśli uwierzysz w coś bez zastrzeżeń i możesz to zobrazować w swoim umyśle, usuniesz podświadome przeszkody. Które powstrzymują cię przed osiągnięciem upragnionego celu, a twoja wiara stanie się rzeczywistością.

Ten niezwykły poradnik pomoże ci uwolnić umysł i przekaże praktyczne wskazówki, dzięki którym osiągniesz sukces, prestiż i dobrobyt, zdobędziesz przyjaciół, umocnisz szczęśliwe małżeństwo, pokonasz lęki, pozbędziesz się złych nawyków i nałogów.

Opanuj proste techniki przedstawione w POTĘDZE PODśWIADOMOśCI i odkryj, jak łatwo możesz usunąć psychiczne bariery między tobą a twoimi marzeniami.

(Cytaty2) Recenzja książki 12 życiowych zasad.

Cytaty2 i Książka.

Fajne cytaty np. „Nie przeszkadzaj dzieciom, gdy jeżdżą na deskorolce.” 🙂

„Pogłaszcz Kota napotkanego na ulicy”.

Fajna książka która daje trochę inne spojrzenie na świat, coraz częściej słyszymy o motywatorach. Filmach co nas uczyć mają zarządzania czasem, całkowicie nam go zabierając, nie marnując go a zdobywając pieniądze. Oczywiście nic w tym złego chyba że ta zabawa nie ma końca, można też popatrzeć w niebo i się namyśleć. I to chyba też o tym.

„Mów prawdę a przynajmniej nie kłam”. Następny fajny cytat z książki. „podążaj za tym co wartościowe a nie wygodne.”

Super cytaty2.

Zakładaj, że Twój rozmówca może wiedzieć coś, czego ty nie wiesz”.

Ostatnio miałem małą przeprowadzkę i na starych szachach znalazłem jeden z ulubionych, cytatów młodzieńczych lat :).

„Przeciwnik wydaje się trudny, dopóki się go nie pokona”

Tak naprawdę ważne jest co czujemy i w tedy powinniśmy podjąć pewne zmiany zarządzania czasem a nie jakiś schemat. Oczywiście to pomaga Ziemianom i jest spoko, ale ta książka Jordan B. Peterson. nie o tym.

Traktuj siebie tak.

Jak traktujesz osoby.

Na których Ci zależy.

Nie porównuj się z tym.

Kim inni są dzisiaj.

Ale z Tym, kim Ty byłeś

wczoraj.

Zanim zaczniesz krytykować

Świat – Zaprowadz porządek

we własnym domu

Fajnie gdyby dało się spać gdy księżyc świeci. Fajnie gdyby dało się zapomnieć o Klasase lub zacząć od nowa … Fajnie gdyby może to Kalifornia a nie Zawiercie.

Mimo wszystkie wydarzenia najgorsze ważne by iść do przodu systematycznie, nikomu źle nie życząc a od siebie wymagając więcej. A jak chodzi o najlepsze wydarzenia to wiecie co zrobić 😉

PILNUJ SYLWETKI. PLECY PROSTE.

RAMIONA WYCIĄGNIĘTE.

FACEBOOK.

FACEBOOK 2

Miłość. Facet czy kobieta, kto powinien podejść pierwszy?

Czy to miłość?

Miłość. Nie lubię uogólniać bo każda sytuacja jest inna. Ponieważ każdy jest inny a czasami różnice są jak kosz i prom kosmiczny.

Trochę zaktualizujemy Savoir-vivre choć nie wiem czy takie coś już może gdzieś funkcjonuje ? W Polsce raczej wszyscy uważają tak samo że facet powinien podejść pierwszy.

Mi się wydaje (trochę z autopsji nieśmiałego faceta) że nie koniecznie tak powinno być. Jeżeli oboje są podobnie sytuowani myślę jak większość niech będzie.

Miłość.

Ale jeżeli biorąc pod uwagę choć by trzy ważne rzeczy np. Wykształcenie, Rodzina i Pieniądze. I jeżeli różnice są spore a nawet większe to ktoś dużo lepszy powinien zacząć. Ponieważ jemu jest dużo łatwiej, drugi odczuwa wstyd.

Oczywiście są tacy co nie patrzą na swoje możliwości i podrywają Pamela Anderson. I nawet czasami się to udaje ale to raczej lipa w większości przypadków.

Miłość. W dzisiejszych czasach kobiety bywają dużo lepsze od niektórych facetów, czy nawet nieliczne najlepsze wśród wszystkich. Więc nie wydaje mi się by zawsze facet z reguły był lepszy, i powinien sam na siebie wziąć zaplanowanie pierwszego spotkania, lub rozmowy.

Podobnie jak proponuje cześć ktoś wyraźnie lepszy a nie odwrotnie, podobnie powinno być z kobietą i mężczyzną.

A Wy jak myślicie ? 🙂

” Zatopić duszę w Twych
oczu blasku.
Zatopić ciało
w miękkości warg.
I trwać tak,
choć małą chwilę,
i marzyć, aby wiecznością
mogła się stać. ”

Miłość. KW na zawsze ❤ …

Przeznaczenie.

Przeznaczenie i Matrix psychiczny.

Czasami hobbistycznie zajmuje się różnymi technikami socjotechnicznymi. Lub innymi psychicznymi sztuczkami. Czasami różnymi wiarami czy bogami, ponieważ interesuje mnie temat skąd pochodzimy i nasza historia, ale nie tylko wojny a tez stworzenie i powstanie naszej planety. Teoria że w siedem dni bóg stworzył świat hmmm. To coś jak mikołaj, choć przyznam że długo trwało zanim to odkryłem …

Przeznaczenie.

Wracając do tematu bywało w przeszłości, że obwiniałem się nieudanymi wyborami. Mówi się nawet tak że za 44 lata będziemy bardziej tego żałować coś my nie zrobili, a nie to co zrobiliśmy.

Zrozumiałem z czasem że nie ma co w to wierzyć. Obwiniać się stresować. Szybciej to nas wykończy a lepiej zebrać siły na przyszłość. W każdej sytuacji można znaleźć dobre strony jak w piosence – „Każdą porażkę obracam w sukces. ” Sokół i Pono.

Lepiej wierzyć w przeznaczenie i żyć psychicznie zdrowiej. Wiem że łatwo to powiedzieć ale jak dla mnie działa więc może jeżeli macie taką opcje w głowie zmiana wiar, przekonań, myślenia jeżeli coś innego logicznie będzie lepsze, skorzystacie. Ponieważ się to Wam opłaci. Życie jest tylko jedno nie ma co płakać nad błędami z przeszłości ;).

Wierzę w przeznaczenie bo warto. To jest jak dla mnie jedną z potęg podświadomości.

” A życie płynie dalej ”

Przeznaczenie.

Światowy Dzień Książki i Badoo

Hej wędrowczyni i wędrowcze po internetach 🙂

Miałem coś napisać w ten światowy dzień książki, ale mi jakoś szybko zleciał czas.
Ostatnio mam dużo czasu wolnego i dopiero odkryłem Badoo itp 🙂 Myślę że z czasem niektóre aplikacje tego typu, znając nasze szczere upodobania, dobiorą nam lepiej partnera niż my sami. Ale oczywiście to też trochę ryzykowne z różnych powodów. Badoo jest spoko, ale nie myślcie że nawet jak jesteście ładni posypią się wiadomości z propozycjami randki. Zauważyłem że raczej każdy oszczędnie podchodzi do sprawy rozmowy.

Drogowskaz do sukcesu dał parę ciekawych cytatów <^ ^,>

Nasze nastawienie na początku trudnego zadania bardziej niż cokolwiek innego decyduje o jego powodzeniu. – William James.

Największe odkrycie moich czasów to prawda, że człowiek może zmienić siebie, zmieniając swój stosunek do świata. – William James

Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, nie wydaje się być do czegokolwiek przydatne. – Winston Churchill

Usposobienie człowieka jest jego losem. – Sofokles\

Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz. – George Bernard Shaw

Kto dobrą myślą w dniu dzisiejszym żyje, ten nie zabiega o jutro łaskawsze. – Horacy

Wykonuj trudne zadania kiedy są jeszcze łatwe. Podejmuj wielkie wyzwania kiedy są jeszcze małe. Podróż tysiąca mil musi zacząć się od jednego kroku. – Laozi

Mała książka w ten szczególny dzień ^ ^ ,

Smog – im wyrzej tym zdrowiej

Smog. Podobno mieszkańcy powyżej czwartego piętra, w domu nie powinni się przejmować smogiem. Im wyżej tym lepsze powietrze, da się to odczuć bez czujników (potwierdzam) wyjście na spacer by się dotlenić zmienia tu

tvn24
tvn24

znaczenie 🙂 lepiej otworzyć okno i poćwiczyć w domu, co rok w Polsce ginie 45 tysięcy ludzi na sutek złego powietrza… najwięcej oczywiście w Krakowie ale i na całym śląsku nie jest ciekawie, podobnie w Warszawie itp.

Pod względem chemicznym to tragedia dla organizmu i kończy się to nowotworami. Może trzeba w maskę zainwestować ? a i przed wyjściem z domu kiedy nie muszę też lepiej się zastanowić, hmmm

smog wysoko mniej szkodzi
smog wysoko mniej szkodzi

.

Nigdy nie kumałem biegaczy przy drogach, kiedy płuca głęboko oddychają, to te ciężkie metale które wiszą w powietrzu przy ulicy nawet w lato szybciej zabijają, zamiast bieganie pomagać zabija szybciej, potraktujcie to jak rade 😉 chyba kupię maskę, czuć ten syf w powietrzu ,…

.

.

08/03/2018 – Dzień kobiet. Maski nie kupiłem ale może jeszcze się zdecyduje. Jeżeli zakładanie maski miało by znaczący wpływ na poprawę zdrowia to chyba dobry pomysł. Ale może ochrona środowiska będzie na takim standardzie, że wkoło wiatraki czy solary słoneczne i z tego energia. Niektórzy mówią że nie ma sensu dbać o środowisko bo Chiny np. mają gdzieś. Warto choć lokalnie mieć świeże powietrze.

Literacki nobel dla pisarzy teksów piosenek 2044

Ciekawe że już trzy dni po wybraniu Bob Dylan, nie ma informacji co On na to. Szkoda bo może to spowodować zniechęcenie komisji noblowskiej do powtarzania tego w przyszłości, choć też nie musi tak się stać.

Książki są super i to na pewno dobre źródło wiedzy, jeżeli się czyta (lub jak w moim przypadku słucha) odpowiednie książki oczywiście. Mądre słowa, pouczająca opowieść, ciekawie opowiedziana historia itp. w połączeniu z muzyką to dla mnie jedna całość. Uwielbiam wiersze z muzyką od kiedy nawet nie wiedziałem że to co słucham to wiersze. Mam na myśli specjalizującą się w tym gatunku muzykę Rap.

Przykłady raperskiej poezji można mnożyć, pewnie każdy ma inne swoje ulubione wiersze połączone z fajną muzyką. Ciekawe czy Bob Dylan odbierze nagrodę 🙂 tak czy inaczej czekamy na pierwszego Literackiego Nobla dla Polskiego Rapera 🙂 może zrobią osobną kategorie dla pisarzy tekstów do piosenek, zobaczymy, usłyszymy, lub nie 🙂 tymczasem ….

.

.


.
Literacki nobel dla rapera z Polski już niedługo w przyszłości. Na pewno Sokół byłby jedną z pierwszych osób braną pod uwagę przy takiej nagrodzie. Ale Góral czy Eldo równie mieli by duże szanse. Szczerze mówiąc polskie piosenki chyba nie mają szans na Nobla Literacki ale może Pikej dostanie ? :). Taki żarcik na koniec wpisu o noblu ale piosenkarza i pisarza tekstów.

01.01.2016

Real.

„Rób to, w co wierzysz”.

„Przez odrobinę stuffu tutaj żyje w strachu co drugi z nas
I nie w tym rzecz czy u chłopaków spłacić długi na czas
To przed czym strzec chce nas państwa aparat
Ponad to gówno się wznieść wciąż nam pozwala”

„Abyśmy mogli być wolni, jesteśmy niewolnikami prawa”

 

Myślałem nad tym by dodać jakieś postanowienia i w ten sposób się bardziej zmotywować do lepszych działań za rok. Myślałem nawet by pisać więcej wesołych rzeczy, pozytywnych i optymistycznych (powrót do korzeni:).

Mi się żyje spoko, staram się by z każdego dnia wyciągać jak najwięcej i się dobrze bawić zarazem, nawet jak jest to wieczór prawie tylko z audio książką, jednak jak być ciągle wesołym i świadomym co się dzieje np. za granicami polski, już nie mówiąc o całym wspólnym świecie, awantura na całego a za 100 lat świat może całkowicie się zmienić, w myśl podziałów które już dawno temu są realizowane (może trochę poleciałem:)

Jak by nie patrzeć na obraz całej ziemi nie jest ciekawie, jednak póki co nie ma światowych wojen i może ich unikniemy w przyszłości, choć pewne prowokacje np. Rosja v NATO są i może się skończyć różnie. Real.

Wiem że nie jest łatwo pogodzić różne kultury, zmusić lub przekonać by żyły razem w harmonii i miały te same prawa, najlepiej z taką samą religią która jest z prawem powiązana, tutaj też tak jak z wojnami widać poprawę, jednak patrząc w przyszłość w której np. nic się diametralnie nie zmieni i dalej sprawy będą szły swoim torem, niestety wydaje mi się że czekają nas lub następne pokolenia spore problemy.

Wiec chyba nie będzie postanowienia by bardziej optymistycznie, choć trochę tak jest że chyba lepiej ogólnie, patrząc wstecz na moje wpisy 🙂 sam nie wiem czego się spodziewać, ale można powiedzieć że na pewno będzie to coś co mnie osobiście poruszy tak czy inaczej 😉

 

Sokół – Rób to, w co wierzysz

Szczepan Twardoch w 20m2 Łukasza – internetowy talk-show, odcinek 73