THC

THC czyli Marihuana, chyba w końcu zostanie przeprowadzona depenalizacja tej przyprawy Holandii. Takie słuchy mnie dochodzą :). Oczywiście to jedyna słuszna droga, by się rozwijać i nie przejmować pierdołami. ” Z byt pozytywna dla tego zakazana” ^ ^, Następnie nie mówi się o karaniu za posiadanie twardych narkotyków takich jak np. Alkohol. Czyli twarde legalne a słabe zakazane, spoko pomysł na zabijanie społeczeństwa.

„Koleżka był dentystą bo skończył długie studia
Poczciwy i uczynny, chociaż dorastał w kłótniach
Nie był bogaty z domu, przy domu była studnia
W tym domu atmosfera na co dzień była brudna
Pracował w gabinecie europejskiej sieciówki
Kanały, aparaty, próchnica i licówki
Miał dziecko z własną żoną co znał ją z podstawówki
W porządku była też i nie bała się harówki
On dobry był chłopina i kochał zwierzęta
Do schronisk porozwoził prezenty im na święta
Taka poczciwina, generalnie uśmiechnięta
I choć byś bardzo chciał, to nie powiesz o nim pętak
Nie pił w ogóle nic, raz na rok zajarał skręta
Pech chciał, psy w ten dzień trafiły delikwenta
Siedzi pod celą teraz, co dobrze zapamięta
Pierwsza zwrotka specjalnie dla eksprezydenta”

THC

„Nie martwię się życiem, bo i tak dopadnie mnie
Póki mogę się cieszę, jak będzie źle, będzie źle
Wiem, że bliscy odchodzą i czerstwiejemy jak chleb
Najbardziej chce żebyś miał własny łeb
Chce THC z konopi – nie syntetycznej kopi


To po tym tworzę zwrotki – ty przy mnie palisz wrotki
Chce THC..

Pan władza zagląda do spodni, pewnie spodziewa się roślin
Chcą zabrać mnie na komisariat ja się pytam czy jesteśmy dorośli?
Tak dużo osób to jara, że ciężko jest zrobić im pościg
Jakby każdy wyciągnął gibona, to złapać nas w sumie nie ma możliwości
Jeśli tylko czujecie się wolni, zmieńcie słowo dillera na rolni
Bo chce jarać tutaj i nie wyjeżdżać z Polski”

Piorun, błysk, deszcz i zimno jest


Ulica w domu zmarłych, na niej ty
Ogarnia cię dreszcz
Wiem, boisz się, to jest szok
Twój mózg szaleje gdy słyszy nasz głos
Wołamy cię: chodź póki czas!
Tylko ty jako nekroskop możesz pomóc nam!
Czekaliśmy na ciebie dzień za dniem i rok po roku,
Wreszcie tu jesteś, przyspiesz kroku i chodź,
Bo już dawno nasze mózgi wypełnione są Marią!
Jeszcze jedna chwila i się rozwalą
I wyleje się to, co tak długo w nich wzbierało!

Cyberpunk 2077 i Hakerzy

Hakerzy sprzedali wykradzione pliki (Cyberpunk) podobno jednemu sprzedawcy, wszystko odbyło się w Darknet. Idąc dalej teoretycznie rzecz biorąc, hakerzy mogą włamać się każdemu do telefonu czy komputera. Do tego można robić transakcje w Darknet całkowicie anonimowo.

Oczywiście wiadomo to od dawna, że tak się może stać. Za chwile będą implanty do ciała i do mózgu, oraz będziemy Kosmitami 🙂

Darknet to ciekawa sieć, bo może być anonimowa co w obecnym standardowym świecie dawno temu się skończyło.

Zanurzam się w Cyberpunk by zarobić trochę kasy 🙂

„Za skrajnych radykałów złamanego grosza nie dam
Bo albo wielka bieda albo wszystko na sprzedaż
Po pierwsze nie dla sławy po drugie nie dla pieniędzy
Niektórym którzy to mówili mógłby uschnąć język
Hajs jest niezbędny lecz nie żyje się dla niego
Kto nie umie się utrzymać jest zwykłym lebiegą
I pierdoliłeś coś, że za droga prosto bluza
Nie kupuj jej, ona nie jest dla lamusa
Wciąż masowa jest tu mentalność komunisty
Kto tu się wybija ten porządek chujom niszczy
Zamiast pomyśleć – fajnie też chce mieć więcej
On żeby stracił dał by se odrąbać rękę
Próbował już mówić raz całej Polsce PiS
Stalinowską psychozę że mieć pieniądze to wstyd
Pieniądze zarabiam tu nie dla pieniędzy
Tylko po to żeby być w 100% niezależny
Otwórz oczy”

„Nie chodzi o to, żeby łapać się za ręce, tańczyć w kółku, śpiewając piosenkę. prawić pochwałę za komplementem, uśmiechać sztucznie jak mendy nadęte, nie chodzi o to, żeby wozić się tu, i być mądrzejszym od Internetu, ze wszystkich szydzić i z każdym cisnąć, tylko po to, żeby na ich tle tu zabłysnąć.“

Cyberpunk 2077 wykradziony przez Hakerów

Cyberpunk 2077 wykradziony przez hakerów. Parę dni temu na serwery CD PROJEKT RED włamali się geniusze klawiatury, i wykradli między innymi parę „podobno” ciekawych informacji dla mediów.

O ataku CD Projekt poinformował przed godz. 9.00 na Twitterze. „Wczoraj odkryliśmy, że staliśmy się ofiarą cyberataku, w którym naruszona została część naszych wewnętrznych systemów”. RED Firma nie zamierza spełniać żądań szantażystów i pewnie szybko namierzy żartownisiów.

Przechodzi mi też przez myśl takie coś, informatycy w CD Projekt RED są chyba lepsi niż w statystycznie rzecz biorąc w policji. A nawet jeżeli są równi to mogli by zrobić sami takie włamanie i żadne procedury by ich nie zaskoczyły.

Może to akcja promocyjna i układ z hakerami ^ ^. albo rosyjscy szachiści klawiatury ? Nie oceniam tego tylko trochę fantazjuje, nie znam prawdy. Może kiedyś wszyscy się dowiemy.

Mam czasami dziwne myśli jak np. Elon Musk podnosi wartość swojej waluty krypto czyli Bitcoin, wykupując przez Tesla trochę bitów.


Znowu czuję to jak gra wciąga i dużo czasu ucieka w mgnieniu oka.

Cyberpunk 2077 jest zajebisty, bo ma fajną fabułę i super grafikę. Do tego fascynuje mnie fantazja na tematy przyszłości od zawsze, lubię przyszłość.

Na zakończenie fajny cytat:

„To tylko my, chłopaki ze społecznych nizin. Chłopaki z wyżyn, elita marginesu i margines elit. Nosiciele dresów, życia somelierzy“

GeForce NOW

GeForce NOW odmieniło moje życie ^ ^. Granie na tablecie, telewizorze czy starym PC, w nowe gry na super ustawieniach za darmo jest niesamowite. Mam już około 150 godzin w Cyberpunk 2077 i nie mam nawet zainstalowanej gry na swoim PC. Gram tylko za pomocą GeForce NOW w chmurze. Teoretycznie nie muszę już modernizować komputera tak często jak ostatnio, zresztą i tak większość kart idzie na koparki do kryptowalut.

Granie w chmurze posiada też wady, najlepiej wykupić abonament by móc często i długo grać. Ja wykupiłem abonament raz za około 25 złoty na miesiąc. Skończył się dwa miesiące temu a do tej pory ładuje mnie do gry, po nie dłuższym czasie niż 1 minuta. Nie koniecznie będzie to działać w waszym przypadku może to tylko moje szczęście.

Teraz nawet nie można wykupić abonamentu na miesiąc, tylko trzeba od razu na minimum 6 miesięcy. Ale jak ktoś ma nietypowe godziny pracy i często jest w domu jak inni pracują, może cieszyć się graniem na np. tablecie w Cyberpunk 2077 przy ultra ustawieniach, za darmo. GeForce NOW to super inicjatywa i pewnie dobry biznes. Oby więcej takich pomysłów 🙂

Nie trzeba już mieć komputera za np. 25 tysięcy by pograć w nowe tytuły na ustawieniach ultra.