Miłość. Facet czy kobieta, kto powinien podejść pierwszy?

Czy to miłość?

Miłość. Nie lubię uogólniać bo każda sytuacja jest inna. Ponieważ każdy jest inny a czasami różnice są jak kosz i prom kosmiczny.

Trochę zaktualizujemy Savoir-vivre choć nie wiem czy takie coś już może gdzieś funkcjonuje ? W Polsce raczej wszyscy uważają tak samo że facet powinien podejść pierwszy.

Mi się wydaje (trochę z autopsji nieśmiałego faceta) że nie koniecznie tak powinno być. Jeżeli oboje są podobnie sytuowani myślę jak większość niech będzie.

Miłość.

Ale jeżeli biorąc pod uwagę choć by trzy ważne rzeczy np. Wykształcenie, Rodzina i Pieniądze. I jeżeli różnice są spore a nawet większe to ktoś dużo lepszy powinien zacząć. Ponieważ jemu jest dużo łatwiej, drugi odczuwa wstyd.

Oczywiście są tacy co nie patrzą na swoje możliwości i podrywają Pamela Anderson. I nawet czasami się to udaje ale to raczej lipa w większości przypadków.

Miłość. W dzisiejszych czasach kobiety bywają dużo lepsze od niektórych facetów, czy nawet nieliczne najlepsze wśród wszystkich. Więc nie wydaje mi się by zawsze facet z reguły był lepszy, i powinien sam na siebie wziąć zaplanowanie pierwszego spotkania, lub rozmowy.

Podobnie jak proponuje cześć ktoś wyraźnie lepszy a nie odwrotnie, podobnie powinno być z kobietą i mężczyzną.

A Wy jak myślicie ? 🙂

” Zatopić duszę w Twych
oczu blasku.
Zatopić ciało
w miękkości warg.
I trwać tak,
choć małą chwilę,
i marzyć, aby wiecznością
mogła się stać. ”

Miłość. KW na zawsze ❤ …

Przeznaczenie.

Przeznaczenie i Matrix psychiczny.

Czasami hobbistycznie zajmuje się różnymi technikami socjotechnicznymi. Lub innymi psychicznymi sztuczkami. Czasami różnymi wiarami czy bogami, ponieważ interesuje mnie temat skąd pochodzimy i nasza historia, ale nie tylko wojny a tez stworzenie i powstanie naszej planety. Teoria że w siedem dni bóg stworzył świat hmmm. To coś jak mikołaj, choć przyznam że długo trwało zanim to odkryłem …

Przeznaczenie.

Wracając do tematu bywało w przeszłości, że obwiniałem się nieudanymi wyborami. Mówi się nawet tak że za 44 lata będziemy bardziej tego żałować coś my nie zrobili, a nie to co zrobiliśmy.

Zrozumiałem z czasem że nie ma co w to wierzyć. Obwiniać się stresować. Szybciej to nas wykończy a lepiej zebrać siły na przyszłość. W każdej sytuacji można znaleźć dobre strony jak w piosence – „Każdą porażkę obracam w sukces. ” Sokół i Pono.

Lepiej wierzyć w przeznaczenie i żyć psychicznie zdrowiej. Wiem że łatwo to powiedzieć ale jak dla mnie działa więc może jeżeli macie taką opcje w głowie zmiana wiar, przekonań, myślenia jeżeli coś innego logicznie będzie lepsze, skorzystacie. Ponieważ się to Wam opłaci. Życie jest tylko jedno nie ma co płakać nad błędami z przeszłości ;).

Wierzę w przeznaczenie bo warto. To jest jak dla mnie jedną z potęg podświadomości.

” A życie płynie dalej ”

Przeznaczenie.

Wybory obowiązkowe.

Wybory. Nie wydaje mi się, że trzeba tak namawiać do wyborów obowiązkowo wszystkich. Jak mówi Profesor Robert Gwiazdowski, trzech żuli z pod sklepu, ma więcej głosów niż profesor uniwersytetu.

Jedyne co pewne z wyborami to wybór wyżej wymienionego Profesora. Niektórym ludziom polecał bym zapoznanie się z programem partii, ewentualnymi niespełnionymi obietnicami w przeszłości, lub zdrowemu rozsądkowi.

Myślę że nie konieczne jest chodzenie wszystkich ludzi na wybory, najlepiej to robić jakiś szybki test na inteligencję i po pozytywnym przejściu, dopiero możliwość głosowania. Ponieważ obietnice wyborcze są coraz bardziej absurdalne. Wybory nie powinny być obowiązkowe i najmądrzejsze media z misją nie powinny tak namawiać wszystkich.

Wybory są ważne ale oprócz głosów żulów. Ponieważ oni źle podpowiedzą. Dlatego lepiej nie namawiać wszystkich. Ponieważ nie każdy myśli dobrze.

Jeszcze trochę obiecają nam zieloną wyspę, a my jako kraj w to uwierzymy. Jeszcze trochę i będziemy druga Japonia, jak to kiedyś nam obiecywali. Najważniejsze jest by wszyscy głosowali, mi nie odpowiada, ponieważ uważam większość za niezbyt mądrych. I siebie też zaliczam do tej grupy żeby nie było 🙂 .

„Adoptowane dzieci przez pedałów
Gloryfikacja wynaturzeń ciągle mało
To nietolerancja już zdmuchnij kurz
Z drugiej strony ksenofobia „

” Urodziny czerwone stringi maturalne sztuk 
Jak to ze jest Bóg który wie po co to wszystko jest dokładnie 
ludzie na górze, śmieci na dnie „

Pedofilia w polskim kościele.

Pedofilia… Zdjęcie wpisu odnosi się do honorowego kustosza i budowniczego Lichenia ks. Eugeniusza Makulskiego.

Po filmie Tomasza Sekielskiego księża zorientowali się, że niektórzy z ich środowiska krzywdzą innych ludzi.

Jestem wstanie zrozumieć działanie w stylu Robin Hood czy Indiana Jones, w sytuacjach kiedy rodzisz się na dnie i lipa z jedzeniem.

Ale pedofilia, gwałcić kobiety czy facetów? Małych czy dużych to dla mnie niezrozumiałe? Oczywiście jestem bez wątpienia inny niż większość o czym mówią moje wpisy. Ale myślę że w tym przypadku większość się ze mną zgodzi. Za gwałty powinni przynajmniej od razu obcinać genitalia, czerpać przyjemność z czegoś co przynosi komuś przykrość to tragedia psychiczna.

Tomasz Sekielski i jego Brat zasługuje na Oskara za odwagę, wiadomo że u nas w kraju księża mają dużą władze i są ponad prawem.

Kiedyś myślałem że Muzułmanie spalą wszystkie kościoły katolików, ale teraz równie prawdopodobne jest to że sami wierni to zrobią. Zrobią to gdy dowiedzą się jakie zakłamanie panuje w kościele, są kobiety, dzieci, imprezy i duża kasa od biednych ludzi.

Nienawidzę kłamstwa, to przez to ludzkość głupieje i się kłóci między sobą. Najbardziej denerwuje mnie to że księża wiedzą o pedofilach w swoich szeregach i ukrywają to. Bronią ich. Wszyscy księża co wiedzieli i nie powiedzieli powinni być traktowani jak inni ludzie, co wiedzą o przestępstwie i nie mówią tego policji.

Pedofilia i kłamstwo w kościele, to niestety codzienność.

Pedofilia. „Tomasz Sekielski i „Tylko nie mów nikomu”. Pomnik kustosza w Licheniu został zasłonięty
Marianie zasłonili pomnik honorowego kustosza Lichenia. To reakcja na film Tomasza Sekielskiego. Jeden z jego bohaterów oskarżył ks. Eugeniusza Makulskiego o molestowanie. – Potrzebujemy czasu, by podjąć kolejne kroki – powiedział rzecznik zgromadzenia.” wp.pl.

Karola obudź się…

Karola … „My, mieszkańcy powiatu zawierciańskiego oraz wszyscy popierający naszą inicjatywę. Uprzejmie prosimy o interwencję w sprawie komendanta Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu oraz policjantów z tej komendy. Komendant Śląskiej Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach nadinsp. Krzysztof Justyński wszczął procedurę odwołania ze stanowiska zawierciańskiego komendanta, z kolei wobec 3 policjantów z KPP w Zawierciu wszczęto postępowanie dyscyplinarne.”

„Sprawa jest związana z wypadkiem samochodowym. Do którego doszło w dniu 6 września 2018 r. w Zawierciu. Obywatel Austrii wymuszając pierwszeństwo wjechał w samochód, którym podróżowały 3 osoby – jedna z nich, 27-letnia Karola Bebel, mama 7-letniej Leny i 4-letniej Poli, w wyniku zdarzenia do dziś jest w śpiączce. Po wypadku sprawca został przez policjantów zatrzymany, na co złożył zażalenie do prokuratury. Sąd Rejonowy w Zawierciu uznał, że zatrzymanie było bezzasadne, nielegalne i nieprawidłowe, Sąd Okręgowy w Częstochowie podtrzymał w mocy to postanowienie. A wobec policjantów, którzy tego dnia mieli styczność ze sprawą wypadku spowodowanego przez cudzoziemca wszczęto postępowanie. Z kolei procedurę odwoławczą wobec komendanta KPP w Zawierciu wszczęto, ponieważ… w wewnętrznym (nieopublikowanym w mediach!) dokumencie policji zakwestionował on postanowienie sądu.”

Głośna sprawa w Zawierciu. Większość ludzi ma odmienne zdanie wiec postanowiłem napisać jak ja to widzę. Policjanci nie są od sądzenia ale łapania. Zgodzili się na takie warunki wstępując do policji. Szef ma zawsze racje a zwłaszcza w wojsku i policji. Równie dobrze policjanci mogliby krytykować postanowienia sadu w sprawie np. chłopaka co palił zioło nikomu nie szkodząc, a sąd zamyka go na 2 lata.

Kto z nas kierujących pojazdami nigdy nie wymusił choć by lekko pierwszeństwa. Nigdy nie był bliski wypadku >? Chyba tylko ten co jeździ bardzo rzadko.

Czasami człowiek jest niewyspany, rozkojarzony, zakochany, potknie się zapomni czegoś, zdarza się czasami każdemu. Rozumiem że w tym przypadku kobieta jest w śpiączce. Przykro mi ale uważam że to przypadek i równie dobrze mogło się to skończyć kolizją. Tak samo jak Wasze kolizje mogły skończyć się czyimś kalectwem.

Austriak nie ustąpił pierwszeństwa, stała się tragedia. Ale mimo wszystko nie powinno się go zamykać do więzienia.

Policjanci nie są od oceniania wyroków sądu. Jeżeli chcą tak robić niech zastanowią się nad moralnością zamykania do więzienia ludzi co np. palą lekarstwo marihuanę. Mi to przypomina głęboki komunizm, ja wszystko rozumiem ale cenie sobie szczerość ponad wszystko, a ktoś nam chyba wmawia że nasz ustrój to demokracja.

Wielu ludzi myśli o tej tragedii w taki sposób, jak by Austriak zrobił to specjalnie. On tego nie chciał to przypadek. Nie mam na myśli tego by go uniewinnić, ale nie można mu też całego życia od razu łamać więzieniem.

Jeżeli uważasz inaczej i chcesz za takie losowe wypadki, od razu zamykać czy zabijać, podpisz petycję. Link w tych dwóch zdaniach.

ps.

Postaraj się wytężyć wyobraźnie, i pomyśl że podobny wypadek szczęśliwy lub nie może przytrafić się każdemu kierowcy lub komuś z Twoich bliskich. A pobyt w więzieniu na pewno zakończy niektóre drogi już na całe życie… a czasami np. całe życie psychiczne od razu do końca. Nie liczcie na drugie życie po życiu, które niektórzy próbują sprzedawać, mamy tylko jedno.

Krematorium zdjęcie

Krematorium i dziecięce zachowanie oceniane przez dorosłych. Nawet najmądrzejszy nie przewidzi co dziecko wymyśli. Co nawet nie znaczy że dziecko robi tak jak myśli.

Zdjęcie w krematorium to nie łatwa sprawa, ponieważ każdy ma inny gust.

„Nastoletnia dziewczynka na swoim fotoblogu zamieściła zdjęcie z wycieczki do Muzeum w Majdanku. Uśmiecha się na nim z pieca krematoryjnego – To głupawka – mówi socjolog. – Przerażające – dodają pracownicy muzeum.”

Cytat z dziennik.pl – była kiedyś podobna sytuacja jak dwa inteligenty się nudziły z „debilami”, i sobie drinkowali.

Krematorium zwiedzane ale przez dzieci.

Masakra jak ja sobie przypomnę swoje wariację z dzieciństwa. Nie popieram przeklinania takich zachowań, zwłaszcza gdy to tylko dzieci.



Każdy jest inny. Niektórzy są w młodym wieku poważni, a inni mają żarty jak ze step up :). Że te dzieciaki sobie wypiły nie znaczy że nie rozumieją i nie współczują. Czasami tak jest że nie każdy jest zawsze opanowany, ja miałem kiedyś atak śmiechu na pogrzebie gdy byłem młody. Łatwo mnie rozśmieszyć ciągle się śmieje. Przykro mi ale nic nie poradzę …

Znam ludzi co na lekcji muzyki z pierwszej ławki koło fortepianu, rzucili na grającą nauczycielkę dywan 🙂 słabo uczyła serio.

Rozumiem powagę sytuacji i myślę że te dzieci tak samo, a jak nie to za dekadę czy dwie zrozumieją albo nie.

Skoro tak ostro władze Muzeum oceniają takie zachowanie, może zrobić wstęp tylko dla dorosłych a nie wycieczek szkolnych. Trzeba zrozumieć że nie każde dziecko co jedzie na wycieczkę jest tym przejęte, niektórzy się bardzo cieszą bo nie ma np. „nudnych’ lekcji.

Krematorium dane : „KL Auschwitz-Birkenau

Obóz Auschwitz stał się dla świata symbolem terroru, ludobójstwa i Szoa. Utworzony został przez Niemców w połowie 1940 r. na przedmieściach Oświęcimia, włączonego przez nazistów do Trzeciej Rzeszy.

Bezpośrednim powodem utworzenia obozu była powiększająca się liczba aresztowanych masowo Polaków i przepełnienie istniejących więzień. Pierwszy transport Polaków dotarł do KL Auschwitz 14 czerwca 1940 r. z więzienia w Tarnowie.

Początkowo miał to być kolejny z obozów koncentracyjnych, tworzonych przez nazistów już od początku lat trzydziestych. Funkcję tę Auschwitz spełniał przez cały okres swego istnienia, także gdy – od 1942 r. – stał się równocześnie jednym z ośrodków „Endlösung der Judenfrage” (ostatecznego rozwiązania kwestii żydowskiej) – nazistowskiego planu wymordowania Żydów zamieszkujących okupowane przez III Rzeszę tereny.”


Test trzeźwości dla kierowców.

Test trzeźwości to lipa.

Testery którymi nas badają nie są nieomylne niestety. Nie chodzi mi o np. ilość substancji we krwi ale stan psychiczny, fizyczny w trakcie prowadzenia np. auta.

Czasami bywa tak że trzydziestolatek mając 0.5 promila, ma dużo lepszy refleks i myślenie od trzeźwego 80 latka prowadzącego auto …

Kiedyś ktoś niewyspany, zmęczony. Powoduje dużo większe zagrożenie na drodze, niż ktoś pod wpływem amfetaminy przestrzegający ograniczenia prędkości.

Czasami ktoś kto przyleci z Waszyngtonu, Amsterdamu czy Czech, ma we krwi THC, nawet tydzień po test we krwi wykryje obecność niedozwolonej substancji, mimo tego że ona już nie ma większego wpływu na funkcjonowanie organizmu, zwłaszcza myślenia, refleksu. (mimo tego prawo jazdy zostanie zabrane)

Lepiej niż testerami badać np. rozmową czy grą komputerową odpowiednio do tego przystosowaną.

Obecnie Test trzeźwości to trochę nieprecyzyjne narzędzie. Nie zawsze sprawiedliwe.

lol

Test trzeżwości w Polsce jest nie zawsze sprawiedliwy, czasami bywa bardzo niesprawiedliwy. Dla mnie to proste ale ile to jeszcze potrwa nie wiem.

Nie zaskakuje mnie że takie i podobne sprawy są na pożądku dziennym. Świat kręci się tak jak chcą media i rządzący… skutecznie działa socjotechnika i ogłupianie, by było łatwiejsze kontrolowanie mas.

Z czasem trudniej mi być optymistą niż kiedyś w młodości. Choć by dla tego że dociera do nas to że kiedyś umrzemy.

Póki co nie ogarniam świata; Anunnaki, Gwiazdozbiór Oriona, Puma Punku, Piramidy, tajemnice państw i wielkich ludzi. Oraz ściema religijna która sprzedaje życie wieczne za pieniądze, między innymi dzięki nim miliony ludzi głupieją …

Kiedyś sam niewiele wiedziałem, a czasem coraz więcej pytań. Mimo wszystko wierzę że planeta Ziemia kiedyś się zjednoczy dla wspólnego dobra.

Mam nadzieję że to będzie szybciej niż dopiero chwile przed tym, jak w naszą planetę znów uderzy wielki meteor.

Trochę odbiegłem od tematu 🙂

Reasumując, testy trzeźwości w Polsce są nie zawsze sprawiedliwe. Mam nadzieję że to kiedyś się zmieni.

Test trzeźwości
Test trzeźwości

Kobiety hmmm. Większość kobiet jest taka.. …

Kobiety są takie… Zanim napiszę o co chodzi proszę zauważyć że wszystko się zmienia, i One co kiedyś siedziały tylko w domu, już z drugiego fotela żądzą światem.

Nie chodzi mi o to że nie chce by rządziły, niech rządzi mądrzejszy na dobre wszystkim nam to wyjdzie. Jak dla mnie prezydentem całego świata mógłby być Elon Musk „Twórca” między innymi Bitcoin :). Niech on ustali prawo i myślę będzie ok dla wszystkich. I nie chodzi mi tylko o jego wizje życia ale ducha tak samo jak Steve Jobs.

Wracając do tematu na razie spotykam większość dziwnych Kobiet, ale może dzięki temu wpisowi ktoś mi wytłumaczy. Czy mam rację czy się mylę, może jakiś komentarz kobiety mi wyjaśni pewne sprawy. Kobiety.

Kobiety są różne i niektóre zrozumieć jest ciężko. Zależy gdzie się znajduje takie spotykam. Może jednak powstrzymam się o pisaniu o Kobietach, one nas Mężczyzn też pewnie nie do końca rozumieją.

Ostatnio głośno o Kometach które co chwilę blisko Ziemi przelatują. Pewne jest to że nawet kiedyś słońce się wypali, albo wcześniej wciągnie nas i  spali. Wizja lotów w wszechświecie jest realna bardziej niż kiedyś, i wszystko szybko się rozwija. 

Elon Musk to kosmita co chce wrócić do domu, może nie aż tak ale to geniusz naszych czasów, jak Leonardo da Vinci. Chce mieć kiedyś Teslę ^ ^,

Kto powinien podejść pierwszy, Kobieta czy Mężczyzna ?

Facebook.

woman