Polskie sądy, UE i PiS :)

Sądy, na początek mały cytat z Onet. ” – Ramy procedury praworządności ustalają, jak Komisja powinna zareagować, jeśli pojawią się wyraźne zagrożenia dla praworządności w państwie członkowskim. KE uważa, że jest takie zagrożenie dla praworządności w Polsce – powiedziała we wtorek na konferencji prasowej w Brukseli rzeczniczka KE Vanessa Mock.

Szef MSZ Witold Waszczykowski ocenił. Że Komisja Europejska nie ma uprawnień do tego, by „ingerować w wewnętrzne kwestie polskiego wymiaru sądowniczego”. Według niego reformy dotyczą administrowania i nie mają wpływu na niezawisłość władzy sądowniczej ani na wyroki.”

Przeraża mnie to że takie coś trzeba komentować. Polski Królu, POśle, Człowieku „lepszego” sortu. Oczywiście że UE ustala pewne prawa demokratycznie lub nie, my się musimy podporządkować lub wypadamy z Unii i sami sobie rządzimy np. robimy całkowicie polityczne sądy i zamykamy przeciwników do więzienia. Jeżeli mamy taką ochotę. A kolegów ułaskawiamy jeszcze przed wyrokiem, jak chcemy.

Polska nie może ustalać sobie takiego prawa które nie będzie uczciwe wobec wszystkich. Polskie sady już wystarczająco są skorumpowane i rozdają sprawiedliwość dla bogaczy.

Oczywiście jeżeli się PiS uprze to to zrobi ale w tedy w opinii innych i nas szczerych samych, nie będziemy krajem praworządności i tyle.

04.03.2018 – Konflikt dalej się rozwija. Polska może być ukarana i na pewno mniej kasy dostanie w następnym budżecie.

Kibice piłkarscy – Kibole

Hej kibice. Nie wiem czy Kibice piłkarscy i kibole to to samo? Zresztą to nie chodzi o całość kibiców tylko o tą garstkę ”baranów” których udało się tak łatwo zmanipulować do głupoty. A  teraz na Facebook zbierają kasę na karę od UEFA. Zbierają pod przykrywką że zostali skrzywdzeni, że a to tylko historia … ohhh Wisła Kraków … takie kulturalne miasto a jednak społeczność kibiców piłki nożnej się nie popisała.

To już nie pierwszy raz gdy widzę to zdjęcie na swojej tablicy … trochę mnie to grzeje że takie coś się dzieje, denerwuje mnie że patrzy się za często na historie i na tym się buduje złe emocje, jeżeli chodzi o kontakty z sąsiadami Rosja i Niemcy powinniśmy zacząć myśleć więcej do przodu ! przewidywać i kształtować tą przyszłość a nie na podstawie złej wojennej historii oceniać ich potomków … było jak było powinno się pamiętać ale większy nacisk na obecne kontakty trzeba postawić, by były lepsze w przyszłości a nie powtórzyło się to znowu … czemu to ma służyć takie zachowanie ? ehhh (domyślam się i nie podoba mi się to…_)

Na szczęście te komentarze które widziałem miały podobne zdanie do mojego, a z czasem wiem że wszyscy to zrozumieją 😉

05.03.2018 – Kibice gdyby mogli to by pozabijali innych ludzi za to że tylko ich klub jest najlepszy.


Google Bogiem, god

Różnie bywało w przeszłości i na przestrzeni setek lat różnie opisywali swoich bogów ludzie, obecnie można powiedzieć że takim jednym z Bogów jest Google 🙂 ciągle na nas patrzy, pomaga lub szkodzi ale jednak nie ocenia według swojego widzimisię, tylko zgodnie ze swoim sumieniem i stara się być uczciwym, szczerym co w 99% gigantowi wychodzi.

W czasach gdy wielcy Bogowie szukają wyznawców (to są słabi Bogowie, Illaoi lol) rodzą się nowi bogowie, np. Apple, Microsoft itp.
Jeszcze chwila i ci bogowie oraz czasami „szatani” będą mieli kontrolę nad jakąś częścią życia, głównie związaną z komputerami, bazami, teleportacją 🙂

Był sobie kiedyś Kronos, Zeus, Allah, Jezus, Budda, Jahwe oraz wielu innych w przeszłości i obecnie, czy teraz takimi bogami są też ci co mają miliardy dolarów ?

Google, Apple, Microsoft i inni bogowie z cudami ciężko będą mieli przebić poprzedników, chyba że chodzi o cuda w komputerze 🙂
Nie mówię że teraz już tak jest i są nieomylni i najlepsi, ale z czasem a w pewnym małym stopniu i dziś to bogowie do których lepiej się modlić niż tych ze starych opowieści 😉

WIELKI GOOGLE pobłogosław nas, amen 🙂

>>>PRACA GOOGLE OGŁOSZENIE<<< (czy tam jest teraz raj ? czy lepiej wierzyć w ten po śmierci a na ziemi krzyż nosić ?) każdy robi co czuje i to polecam.

Moje luźne poczucie humoru może niektórych denerwować, nie spinajcie się ja tak trochę dla żartów pisze.

— !!

Goodbye Deutschland

Deutschland. Ich werde Sie nächstes Jahr wieder sehen, ich weiß, dass Kriege usw. Aber die Geschichte von jedem ist nicht ideal und wichtig, die jetzt und nicht vor rund 100 Jahren, Deutschland ist ein Land, in dem Menschen ein wenig leben und es ist toll, Grüße und baczenia in der Zukunft, ciao 😉 Dank für alles

das beste Bier der Welt - franziskaner
das beste Bier der Welt, franziskaner

Zobaczymy się znowu za rok, wiem że wojny itp. ale historia każdego nie jest idealna a ważne jakim się teraz jest, a nie około 100 lat temu, Niemcy to kraj w którym ludziom żyje się lekko i to jest super, pozdrowienia i do do baczenia w przyszłości, ciao 😉 Dank für alles

Verantwortlich für die Übersetzung des Textes ist google;) Dank champ

Za tlumaczenie tekstu odpowiedzialny jest google 😉 dzięki mistrzu

.

06.03.2018 – Wracam do wpisu po około sześciu miesiącach. Jak to zwykle w moim życiu bywa dużo się zmieniło i już nie planuje na razie delegacji. Jakimś cudem, szczęściem bez protekcji udało mi się znaleźć prace która spełnia moje wymagania. Nie wiem co będzie za następne sześć miesięcy ale na razie nie planuję znów wyjazdu do Niemiec. Może kiedyś znów pojadę na emigrację, wszystko jest możliwe. Póki co zostaję w Zawiercie.

1&1 Hosting kończy w Polsce świadczyć usługi …

1&1. Łza się w oku kręci, to już mnie spotyka parę razy gdy trzeba wszystko przenosić na inny serwer, w związku z tym mogą wystąpić pewne problemy np. przejęcie kontroli nad każdym, odwiedzającym moją stronę komputem 🙂 taki żarcik, witam Polsko po paru miesiącach delegacji ;).

Jak to mówią wszędzie dobrze ale w domu NAJ, zabieram się za te przenosiny przy dźwiękach Młodych Wilków polskiego rapu 🙂 już niedługo napiszę co mi będzie po głowie chodzić w tym wyjątkowym momencie, tymczasem.

.

.

.

 

 

chip.pl
chip.pl

 

 

Ma ktoś jakieś pomysły na dobry serwer, chętnie posłucham opinii na temat innych firm świadczących podobne usługi.

Serwery i domeny dzierżawione. Zaczynam myśleć o swoim serwerze bo to chyba najlepsza opcja.