Wesołego Każdego Dnia

Wesołego Każdego Dnia
Wesołego Każdego Dnia

Wesołego Każdego Dnia lub przynajmniej świąt. Po co się ograniczać do „święta święta i po świętach”. Nie da się zrobić tak by co dzień był wyjątkowy klimat ? Ehhe, fajnie by było ale wiem że tak ciężko. więc niech będzie i te parę dni 🙂 Dużo osób narzeka na brak śniegu i tego klimatu, mi nie brakuje chodzenia po śniegu na spacerze, mogło by być nawet z 10 stopni cieplej :).

Dziś taki wpis krótki. Powoli zbieram się do wyjazdu znowu na zachód, tym razem na trochę dłużej więc na pewno się to odbije na blogu, będę jeszcze rzadziej zaglądał na dłużej bo na krótko to zawsze znajdzie się chwila ;).

.

.

 

 

Pikej – Piotr Kukulski

Piotr Kukulski czyli Pikej Raper który chyba zakończył KARIERĘ muzyczną. Ale tego co on zrobi nikt nie przewidzi więc może jeszcze wróci. Wydaje się że on nie rozumie czemu ludzie tak go nienawidzą. Bo czemu mu cisną gimbusy to wiadomo i chyba chodzi tu o głupią zazdrość.

Pikej - Piotr Kukulski
Pikej – Piotr Kukulski

Coraz częściej mam uczucie że gdy coś o kimś piszę to on to może zobaczyć. Pikej chyba to do Ciebie też dotrze :). Jak dla mnie spoko jesteś luzak z którym pewnie można się pośmiać i powariować ale. Za fajnie by było gdyby ale nie było co 🙂 Robisz te swoje rapsy trochę na siłę, nieudolne kopie innych którzy już to dawno temu przewinęli dużo lepiej, można ten sam temat trochę inaczej przedstawić ale nie zaniżać poprzeczki 😉

Pikej, Piotr Kukulski –  Często mówiłeś że wzorujesz się na raperach ze stanów a krajowych masz „gdzieś”, mówiłeś że podoba ci się to że bogaci raperzy się chwalą swoim bogactwem i wszyscy ich za to szanują,  lubią i takie motywy chcesz przenieść na krajowy rynek.

Inaczej się żyje w USA a inaczej w Polsce, może wydawaj płyty w stanach ? u Ciebie jest problem z tym że ludzie nie chcą Cię szanować tylko za pieniądze i korzenie które dostałeś od rodziny.

Raperzy którzy za sprzedaż swoich płyt itp. zarobili np. miliardy mają szcun bo głowa mądra to zaplanowała, mądre myśli nam dają i kochają to co robią, nawet za darmo by to robili, w większości przypadków zaczynali od zera i już są na początku elity mimo że dużo jeszcze przed nimi życia, czaisz ? by kogoś szanować trzeba mieć za co, nie wystarczy mieć dobrą rodzinę gdy się jest debilem, gdy się coś kuma to pomaga ale też coś trzeba dać od siebie i to dobrego a nie szais.

Piotr Kukulski - Pikej
Piotr Kukulski – Pikej

Osobiście nie podoba mi się brak skromności u innych ale to są tylko moje osobiste predyspozycje, zresztą można być nieskromnym jak się coś fajnego zrobiło a nie udawanie że się jest kimś wielkim … (pisanie do 50 Cent i Dr.Dree że się jest najlepszym raperem w Polsce ? pls 🙂 )

Pikej nie jestem wyrocznią a tylko mrówką taka jak innych miliony, myślę że ta twoja miłość do Rapu była jakimś zauroczeniem a prawdziwymi intencjami było zarobienie pieniędzy, takie coś nie może przejść w szczerym do bólu środowisku ! może się mylę? a co będzie to czas pokaże, nie załamuj się pozdro 🙂 wszystkiego dobrego na święta i pamiętaj „nie bój się zmiany na lepsze” choć by nie wiem jak daleko było do brzegu, warto zawrócić by iść dobrą drogą 😉 Piszę to gość co wiele w życiu błędów popełnił, jak chyba każdy. Tymczasem …

Siła Miasta PeKay feat Jazzta!!! 2012 NEW

MC Dziad feat. PiKej with guest star Basia Kurzyńska!

Sokół i Żulczyk (Bosski, Małolat, Diox) – Serio? 2: Beka z rapu cz.4/10


.

Pikej zniknął z mediów by zrobić wielkie booom, i się pokazać 🙂 pewnie niedługo zobaczymy z czym wyskoczy, może z tortu ? 🙂 Piotr Kukulski, Natalia Kukulska, Anna Jantar, Jarosław Kukulski.

Wolność mediów i Demokracja

Wolność i Swoboda. Dziś w Warszawie odbył się marsz PiS w obronie wolnych mediów i Demokracji. Po ostatnich wyborach, problemach informatycznych z liczeniem głosów i dużej liczbie głosów nieważnych Prawo i Sprawiedliwość (Ciężko mi przechodzi ich nazwa przez gardło, aniołki z PiS.) uważa że wybory były sfałszowane. Sam miałem podobne myśli nawet wcześniej o tym pisałem gdy Pan Janusz Korwin Mikke dostał się do parlamentu Europejskiego. I jego partia osiągnęła dobry wynik. Nie rozumiałem czemu ludzie głosowali na takiego kolesia. Łapią się na ten pijar, nie rozumieją co to za koleś i o czym mówi ?

Wtedy mi przeszło przez myśl że wybory mogły być sfałszowane w myśl zasady ” wspierać tych co są najgorsi bo na ich tle nawet przeciętni są widoczni „. Prymitywne zasady biorąc pod uwagę to by w kraju było dobrze i do przodu.

Partii rządzącej trudno coś udowodnić nawet jakby były dowody. (Amber Gold, Afera taśmowa, hazardowa, przetargi za kasę z UE itp. itd. ) Więc teraz ciężko czegoś dochodzić a pozostawanie cały czas w przeszłości. Sprawia że nie myślimy o przyszłości, a już na pewno nie dobrej, zgodniej i zjednoczonej Polski.

PO to straszna partia ale PiS chyba gorsza 🙂 Prawo i Sprawiedliwość walczy o Demokracje a sama jest partią komunistyczną w której rządzi dyktator, pan i władca, prezes …

W PO już dość dawno temu miały miejsce wybory na przewodniczącego partii lub wybory na ich kandydata na prezydenta, fakt że wybierali między sobą ale to oznacza że jest jakaś demokracja w śród jej członków co dobrze wróży na przyszłość, każdemu może czasami odwalić i tak się zdarza, wtedy jest możliwość zebrania większości i podziękowania za złe decyzje, czyli np. wyrzucenie z partii, ale jak jest partia komunistyczna gdzie rządzi jeden koleś jakiś dyktator to jest lipa, i historia zna przykłady takich osób które miały samotnie za dużą władzę absolutną.

Wiemy jak się to kończyło, obecnie też jest parę takich krajów i ludziom tam żyjącym nie jest dobrze, np. Rosja czy Chiny, wiadomo że jak się jest oligarchą rosyjskim to luz ale zwykli ludzie bez milionów mają lipę, podobnie kijowo w Chinach gdzie się prosto łamie dla nas niełamliwe prawa człowieka …

„Tu jest Polska”, „Przecz z rządami Tuska i Kopacz”, „Fałszerze” – między innymi takie hasła wykrzykują ludzie zmanipulowani przez PiS lub tacy sami jak ideologia tej komunistycznej partii…

Tu jest Polska, jest tylko tam gdzie PiS jest a gdzie indziej jej nie ma … już nie jest to dla mnie śmieszne tylko żal, że tyle osób w to wierzy … PiS to zero demokracji, tolerancji i jakiejkolwiek wolności czy ktoś ma jakieś wątpliwości ? tymczasem

.

 

.

Zmykam pograć trochę w grę bo szkoda czasu na komunę, jeżeli nie wiecie w co zagrać to posłuchajcie NRGeek który oszczędzi wam zakupu śmieci, które niepotrzebnie działają destrukcyjnie na naszą głowę i kieszenie 🙂 UWAGA w filmie z recenzji epickiej gry, występują słowa powszechnie uważane za wulgarne, jak tego nie trawisz to sobie daruj 😉

.


.

December 2014

December.

Kogut
Kogut

Zdjęcie po lewej stronie to spontaniczne ujęcie z wycieczki poza miasto. Spotkałem Rosjanina który mówi że zaczynają osiedlać ziemie blisko Zawiercia. By później ogłosić referendum o przyłączenie do Rosji. Spytałem tego osobnika czemu się nie kamuflują tylko z odznaką na czole chodzą? Powiedział że to taka prowokacja, świetnie znał polski, pachniało od niego alkoholem co może świadczyć o autentyczności gościa.

December w ramach nauki, Zawiercie z różnych powodów, wróciłem z wycieczki mile zaskoczony :).

The Wolf of Wall Street to pikuś w porównaniu z gościem na zdjęciu, jakość imprez oczywiście dostosowana do kieszeni ale gdyby ten osobnik, dysponował pieniędzmi jakie ma w filmie aktor Leonardo DiCaprio to niepewnością by go pobił bawiąc się tak by szybko umrzeć, wyższa szkoła jazdy.

;)
😉

Pozdrowienia dla rosyjskich Łyżwiarek które umilały pobyt daleko od domu 🙂

To taki wpis na pamiątkę 🙂 Najlepszą rzeczą która spotyka tą stronę to muzyka, przynajmniej tak mi się wydaje że to nie dodatek tylko rdzeń moich myśli, całego świata, wymiarów i kosmosu.

Są ludzie co nie trawią żadnego słowa wulgarnego nawet w wielkich dziełach, jak dla mnie bomba a Ty sprawdź i jak chcesz to oceń 😉 tymczasem ^^.

<^-^>

.